Erik och Calle

Haha ja det var as roligt idag asså när ja var och kolla på Erik och Calle.
Först gick ja och satte mej vid scen med Sofie, Amanda, Sara, Lydia, Fidan osså vare nån annan tror hon hette lisa elr nått hahah :)
Sen var dom försenad och allt.
Men sen kom dom först sjöng Calle nån låt och Walking in memphis sen sjöng Erik nån låt och Higher. :)
Sen sjöng dom en låt tsm lät as bra :)
Sen var det dags för skivsignering fast vi ståd kvar vid scen ett tag och sen stack vi till kön, först ståd vi sist och sen gick vi till någon Lydia och Fidan kände tror ja :)
Sen satt Amanda på en av Eriks låtar som han sjöng på audition och vi sjöng med den sen när vi kom fram fråga Erik om det var vi som sjöng så fint :D det lät Vackert sa han :)
Sen fick ja autograf och en bild på han och Calle:)<3
Sen gick vi ner och ställde oss vid scen och babbla på lite med dom :)
Vi fråga lite saker osså fick ja nån skrattattack en gång när ja glodde på calle han bara kolla på mej som om ja var puckad elr nått

Sen ja fråga ja Calle om han var trött och han ba: ja! han hade typ bara sovit i 2 elr 3 timmar.
Sen fråga ja Erik han ba: Jag? ja e aldrig trött.
då sa amanda elr sofie: Han är en vampyr!!
hahahahah aja sen var skivsigneringen klar och då fortsatte vi prata med dom:
Och då sa Sofie till Calle: Får vi ta kort med dej?
Då sa Calle: Klart ni får men då gör vi såhär! Får ja din kamera? osså kolla han på mej
Jag ba: VA?! Vänta....Vänta...nu vart det fel...Vänta! sen gav jag han den osså knäppte han ett kort tsm med han.
Sen jag ba 5 minuter efter: SHIT! han tog på min kamera!
Då fråga sofie om han kunde ta på hennes kamera osså knäppte han ett kort hehe :)
Sen snacka vi lite till med dom, sen när vi skulle gå så ropa vi hejdå till Calle osså sa han hejdå och jag skrek att ja älska han sen gick Erik iväg på typ andra sidan kanske 4 meter bort från oss och varje gång vi såg han vinka vi osså sa jag att ja älska han också då sa han dsm :)
sen stack ja hem och nu är ja här och tare lungt.
Me nu ska ni få lite bilder :)












Denna knäppte Calle och på bilden e det jag, amanda och sofie och calle då


Erik skrev autograf på min hand :)<3


Ja det var allt kanske slänger upp nåra videor imorrn med ett videoinlägg :)<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad roligt att du vill vara med och tävla :D allt bra ikväll?

2010-01-02 @ 22:03:16
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: fidan nadja

Hahah det var verkligen jätte kul :3

de va kul att träffa dig. alltid kul me nytt folk ^^ <3

2010-01-02 @ 23:59:13
URL: http://obsessedofyou.blogg.se/
Postat av: Alicia

e r i k <3 han är bäst :d

2010-01-03 @ 18:08:07
URL: http://speeechless.blogg.se/
Postat av: S A N N E

fin blogg du har :)

2010-01-03 @ 18:24:56
URL: http://sssssannes.blogg.se/

Komentera här annars dör ni om 1 minut!:

Namn:
Var inte anonym annars är du feg!

E-postadress: den kommer inte synas för andra ja kommer bara adda dej på msn :)

URL/Bloggadress:

Kommentar:Ge mej kritik jag bryr mej inte om va ni tycker fast skriv nått snällt då och då så blir ja på bättre humör pusshej love u<33
Pusspuss älskar er
Trackback
RSS 2.0