Fade away

Hejhej nu är ja hemma.
Eller jag har varit hemma ett bra tag var på stan med bästa Anna ett tag efter skolan :)
Och diskutera Talang hah ovanligt ja ska snacka om saker ja ska göra .
Men ja sen har ja lovat OM jag går vidare som ja då inte kommer göra så kommer ja försöka fixa Anna backstage elr nått hahah hon är ju min bästis liksom!
Men ja haha sen om ja blir känd ska ja verkligen inte bli kaxig och svika henne det har ja lovat :)
Men ja jag har inte lust just nu att berätta om tävlingen i Hedemora förutom att ja älskar Hedemora det är så mysigt och att Adam, Petter, Svante, Samuel, Robin och Calle skulle misshandla mej och dränka mej stup i kvarten fyfan va drygt ja fick en såndär nära döden upplevelse en gång när Adam höll mitt huvud under vattnet och jag såg ett ljus under vattnet haha ja ba tänkte "ja måste vandra in i ljuset nu", sen vare ju bara solen som lös in hahah :)
Men ja syns imorrn kanske slänger in efter dansen eller före det beror på, nu när skolan har börjat blir det så lite tid att hinna sitta vid datorn liksom ;)<3


Kommentarer

Komentera här annars dör ni om 1 minut!:

Namn:
Var inte anonym annars är du feg!

E-postadress: den kommer inte synas för andra ja kommer bara adda dej på msn :)

URL/Bloggadress:

Kommentar:Ge mej kritik jag bryr mej inte om va ni tycker fast skriv nått snällt då och då så blir ja på bättre humör pusshej love u<33
Pusspuss älskar er
Trackback
RSS 2.0