gosch

GUUUUUUD asså det är en sak ja inte berättat för er som ja känner att ja måste berätta innan ja blir kidnappad elr nått liknande elr försvinner helt plötsligt...

För några år sen var det en man i 20 år åldern som adda mej och ja förståd inte så mkt då för tiden va pedofil var och allt men han kunde bara engelska så vi snacka lite men sen förståd ja att nått var fel så ja blocka han.
Då maila han och skrev att han ville att ja skulle flytta hem till han i paris osså kunde vi gifta oss aa så typ...
då vart ja rädd men ja berätta bara för mina kompisar om detta då typ men ingen trodde mej.

men nu till det värsta han har hittat mej på FACEBOOK men ja jag vart as rädd och nu spammar han mej och allt ja HAR anmält han men ja e rädd att han ska hitta mej och kidnappa mej elr nått.
MEN nu till saken om ja blir kidnappad elr försvinner och ingen vet vart ja e då kan ni skyllla på antinge Anders Eklund elr Leo Noka som denna kille heter då ...

Kommentarer
Postat av: ♥ Jenny ♥ - Min kamp mot min vikt.

Favorit serie?

Ha en bra dag.

2010-01-18 @ 15:21:41
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/

Komentera här annars dör ni om 1 minut!:

Namn:
Var inte anonym annars är du feg!

E-postadress: den kommer inte synas för andra ja kommer bara adda dej på msn :)

URL/Bloggadress:

Kommentar:Ge mej kritik jag bryr mej inte om va ni tycker fast skriv nått snällt då och då så blir ja på bättre humör pusshej love u<33
Pusspuss älskar er
Trackback
RSS 2.0