Hahaha so funnie

hahah ja asså ja måste berätta en till rolig grej som hände igår efter 00:00 typ.
Vi fira ju nyår i Brynäs och typ bara 5 minuter bort från där vi var bodde pappa så jag och Tobias bestämde oss för att gå dit en snabbis.
Så vi stack dit men han bor i sånt där höghus och dom har ingen kod till höghuset utan dom har nycklar märkte vi så damp på det men som tur är bor han längst ner så vi gick och kolla i fönstret om vi såg han men i in i vardagsrummet har han typ en plasma tv så man såg inte in men vi såg att tv var igång så ja knacka på fönstert lite grann sen kolla han ut och såg att det var vi men fuck no han lät oss fan stå ute och frysa han ståd liksom och prata med oss från balkongen åå osså vare liksom 100-
Aja prata lite med han Men sen när vi skulle hem jag ba: vi går den här vägen!
Tobias ba: ehh Emma man går hit år?
Jag: eh nej vi kom ju här ifrån pucko.
Tobias: neej vi kom härifrån blondie.......
Och då sa ja: skyll dej själv om vi går vilse och dör då...
haha men nej nej det var rött väg så ja skämdes lite men men jag har iaf fått typ 8 Gott nytt år hälsningar av pappa seg han är -.-'

Kommentarer

Komentera här annars dör ni om 1 minut!:

Namn:
Var inte anonym annars är du feg!

E-postadress: den kommer inte synas för andra ja kommer bara adda dej på msn :)

URL/Bloggadress:

Kommentar:Ge mej kritik jag bryr mej inte om va ni tycker fast skriv nått snällt då och då så blir ja på bättre humör pusshej love u<33
Pusspuss älskar er
Trackback
RSS 2.0