if tomorrow never comes

Kände för att ja ville uppdatera.
Fick nå ryck idag i skolan och börja må dåligt som in i heskotta höll på svimma men fick en ire efter 20 minuter fan va läraren e seeg...
orkar fan inte berätta mer om det typ.
världens jävla m-värk typ.

och juste nästa lördag kommer jag nog inte uppdatera nått.
Ska iväg på dagskryssning jag åker klockan 9 här i från gävle och kommer hem klockan 9 på kvällen.
vi ska åka med Rosaella, allt var gratis förutom maten men fatta va mkt ja kommer äta maten är ju så jävla gott på båten speciellt efterrätten speciellt glassen omg va gott asså! :)

ska försöka vara social med andra om ja ser nån i min ålder orkar ju inte ölja efter mina föräldrar på båten hela dan hahah man åe ju skaffa lite friends ;) (Y)
åå ja va mer ska man säga ska knäppa kort imorrn påväg till skolan så ni får se min skolväg hehe så ni kan stalka mej hahah nejdå skoja bara :)<3

pusshej seeyaa<3

Kommentarer

Komentera här annars dör ni om 1 minut!:

Namn:
Var inte anonym annars är du feg!

E-postadress: den kommer inte synas för andra ja kommer bara adda dej på msn :)

URL/Bloggadress:

Kommentar:Ge mej kritik jag bryr mej inte om va ni tycker fast skriv nått snällt då och då så blir ja på bättre humör pusshej love u<33
Pusspuss älskar er
Trackback
RSS 2.0