Kristen Stewart och Corbin Bleu

Ja igår såg ja på en film som hette Catch that kid som var från 2004 :)
Och vet ni vilka som var med i den jo inte mindre en Kristen "Bella" Stewart från Twillight och Corbin Bleu från High school musical :)
hahah först när ja såg Kristen jag ba "WTF! ofta men gud va lite hon var!" sen när jag såg Corbin börja jag garva ännu mer Kristen var typ 14 i filmen och jag tror att Corbin också var det men liksom shit :D
Jag knäppte kort på dom slänger upp dom snart men liksom shit asså ja trodde inte att Kristen hade gjort en annan film en twillight men Corbin visste jag eftersom ja har as många filmer hemma som han har varit med i :)
Ja men nu sitter jag här och väntar och väntar på en grej ;)
höhöhö och ikväll nångång äre simträning ja kommer dö för vi kommer säkert simma massa 400 m sträckor eller typ 200 och då kommer det säkert vara frisim på det och då blir det ännu jobbigare om inte vi ska simmaträna inför tävlingen i hedemora på söndag och fatta jag måste upp 5 på morgonen då eftersom vi ska åka med harnäs bussen ut det men FATTA VA DRYYYYYYGT! :O<3
Ja men nu kommer iaf bilderna på Kristen och Corbin från catch that kid och sorry det är lite suddigt men ja...


Kommentarer

Komentera här annars dör ni om 1 minut!:

Namn:
Var inte anonym annars är du feg!

E-postadress: den kommer inte synas för andra ja kommer bara adda dej på msn :)

URL/Bloggadress:

Kommentar:Ge mej kritik jag bryr mej inte om va ni tycker fast skriv nått snällt då och då så blir ja på bättre humör pusshej love u<33
Pusspuss älskar er
Trackback
RSS 2.0