lalalalala

nu är ja hemma :)
Dansen var väl rolig eller vi hade uppvärmning hela passet sen typ 15 minuter innan vi skulle sluta så prata vi om föreställningen vi ska ha på tågstationen :)

Men nu vill ja berätta en sak som ja blir jääävligt irreterad på.
I hela mitt liv eller iaf då när ja har gått i skolan har folk kallat mej lärarnas gullegris och blabla bara för att lärarna kanske e extra snäll mot mej typ.
Men så är det fuck heller jag hatar skolan och försöker inte göra så att lärarna ska gilla mej jag är mej själv på lektionerna pratar då och då och lyssnar på var lärarna säger och jobbar.
Jag bryr mej om mina betyg ja vill fan ha ett bra jobb med bra lön när ja blir stor så klaga inte.
Sen att ja blir kallad förstår ja inte jag förstår mej inte på matten därför får ja gå i lilla gruppen där ja inte lär mej så mycket heller, på svenskan går det knappt att jobba, spanskan förstår ja inget även fast ja försöker lära mej, engelskan e ja hyffsad bra på iaf.
Men ja förstår inte vf ni kallar mej dessa saker när det i själva verket inte e så....

Men ja där har ja sagt mej och ja märkte att bilden inte kom med i förra inlägget så här kommer den istället...
seeyaa<3

den är inte redigerad eftersom ja inte fattar nått av gimp elr photoshop typ.

Kommentarer
Postat av: sofie ♥

Sv; Jadu inte fan vet ja ;ö <33

2010-01-20 @ 10:45:31
URL: http://sosofiie.blogg.se/

Komentera här annars dör ni om 1 minut!:

Namn:
Var inte anonym annars är du feg!

E-postadress: den kommer inte synas för andra ja kommer bara adda dej på msn :)

URL/Bloggadress:

Kommentar:Ge mej kritik jag bryr mej inte om va ni tycker fast skriv nått snällt då och då så blir ja på bättre humör pusshej love u<33
Pusspuss älskar er
Trackback
RSS 2.0