Stjärnsund

Hej alla!
Idag var jag ju hemma igen kändes ganska onödigt att danne anmälde mej sjuk för idag också...
Men vad ska man säga...jag är ju frisk visst det är ju skönt att vara hemma men man vill ju vara i skolan med sina kompisar :)
men anyway idag ska vi till Stjärnsund och fira min moster egentligen vill ja inte dit ja tycker det är läskigt att vara där nu efter allt det här med Engla det har ju gått nästan 3 år ju! fan osså blir man ju ledsen visst ja kände inte henne så bra men ja brukade träffa henne på midsommrarna osså hennes storasyster Sol har ja träffat en gång, mina kusiner var kompis med dom så det var ju lite jobbigt för dom å.
och varje gång jag är i Stjärnsund ser ja alltid en röd bil och då tror ja alltid att det är Anders Eklund som kommer :S
Men trots allt är Stjärnsund en otrolig mysig liten by med 200 pers som bor där.
men ja nu ska ja duscha så pusshej seeyaa<3

Kommentarer

Komentera här annars dör ni om 1 minut!:

Namn:
Var inte anonym annars är du feg!

E-postadress: den kommer inte synas för andra ja kommer bara adda dej på msn :)

URL/Bloggadress:

Kommentar:Ge mej kritik jag bryr mej inte om va ni tycker fast skriv nått snällt då och då så blir ja på bättre humör pusshej love u<33
Pusspuss älskar er
Trackback
RSS 2.0