that day i remember

Hellu alla!
nu är ja vaken eller asså ja vakna 8 och då kunde ja inte somna om trögt som fan men endå.
Då gick jag upp och åt macka och sen borsta jag tänderna och satte mej vid datan och ja...
hahah ja e trög ja chattar med en som var med i guds tre döttrar och ja våga knappt säga hej till han det tog fan 1 minut att skriva hej och skivka iväg det HAHAHAH :d han svarar nog inte men endå :)

Idag tänkte ja ladda upp lite bilder från igår :))
så ni får se hur roligt jag hade haha :)
men ja uppdaterar senare idag eftersom ja är hemme själv elr ja min brorsa e hemma och men han e inte rolig.

men här kommer iaf lite bilder.

Linnea, jag och sofie ;) hahah igga mej

Söta Ellaaa<3

Sofie<3

Ella å Linnea<3

Filippa, sofie, linnea och amanda<3

Kommentarer
Postat av: ella(:

Tack för dagen, supersöta :) <3

2010-01-17 @ 17:10:39
URL: http://palmenella.blogg.se/
Postat av: sofie ♥

Sv; Jo Emma du e alltid fin! <3

2010-01-18 @ 08:48:41
URL: http://sosofiie.blogg.se/

Komentera här annars dör ni om 1 minut!:

Namn:
Var inte anonym annars är du feg!

E-postadress: den kommer inte synas för andra ja kommer bara adda dej på msn :)

URL/Bloggadress:

Kommentar:Ge mej kritik jag bryr mej inte om va ni tycker fast skriv nått snällt då och då så blir ja på bättre humör pusshej love u<33
Pusspuss älskar er
Trackback
RSS 2.0