Videoklipp från när vi snacka med Erik



Ja här ett ett klipp från lördan när vi snacka lite med Erik :)
hehe ja det är ja som från om Erik är trött ;)

haha och kolla detta inlägg hon tror att hon dissa mej som fan här alltså men herregud osså nu sitter hon och pshykar på facebook och tror hon e såå sexxyy och cool men omg säger ja bara.

ja det står såhär för er som inte ser:
FOSO har en åsikt: vissa av mina läsare skulle jag vilja träffa och säga det ena och det andra till för ni verka vara födda igår! jag stör mig så extremt mycket på fjortisar som kommentera i min blogg, ett tips dra. vill inte ha er i min blogg ... ni bara äcklar ner den som fan! den börjar snart stinka er fjortis parfymer. VÄX UPP! ni kommer inte alltid vara 13 .. eller vad fan ni nu är? anyway. kladda inte ner min blogg med era äckliga kommentarer. plus att jag bruka kolla in dom bloggarna som kolla min och jag kan ju med gott samvete säga att ni som kommentera att jag är ful o blabla är skit fula, hahah! så in your face hoes.

ett av några äckel som har kommenterart ...
"asså du e verkligen inte känd och snygg?
bara för att falsksanning dissa din blogg liksom?
asså ingen pratar om dej ingen vet vem du är du e aldrig med i tidningen, tv eller radion och det står ingenstarns om dej i tidningen ingen blogg skriver om dej och förresten kolla dej själv i spegeln? "


du är bara sååååå avundsjuk honey! (K)



Kommentarer

Komentera här annars dör ni om 1 minut!:

Namn:
Var inte anonym annars är du feg!

E-postadress: den kommer inte synas för andra ja kommer bara adda dej på msn :)

URL/Bloggadress:

Kommentar:Ge mej kritik jag bryr mej inte om va ni tycker fast skriv nått snällt då och då så blir ja på bättre humör pusshej love u<33
Pusspuss älskar er
Trackback
RSS 2.0