Whats the point?

Du ger mej en blick jag inte kan tyda.
När du är i min närhet kollar du på mej med en blick jag fallit för den är så jävla underbar.
Men när du är med andra försöker du vara cool och passa in.
När du är vid min sida eller iaf nära mej är du lugn och ler.
Du ler på ett speciellt sätt som ja märkt att du inte gjort till dom andra.
Och du kollar på mej på ett annat sätt som är VÄLDIGT speciellt.
Va är det du försöker säga mej?

Ja idag är ja inte på humör att blogga så mycket men ni förstår väl va ja menar med dikten?
Idag var det skola lungt som sagt men ja e väldigt trött.
Imorrn slutar ja 1.
och snart är det dans om typ 1 och en halvtimma..
så nu orkar ja inte blogga.
Men ja bjuder på detta klipp som är fett pinsamt men sött och roligt...älskar dej Rabih
(men tyvär är dikten inte för dej...)
seeyaa<3

Kommentarer

Komentera här annars dör ni om 1 minut!:

Namn:
Var inte anonym annars är du feg!

E-postadress: den kommer inte synas för andra ja kommer bara adda dej på msn :)

URL/Bloggadress:

Kommentar:Ge mej kritik jag bryr mej inte om va ni tycker fast skriv nått snällt då och då så blir ja på bättre humör pusshej love u<33
Pusspuss älskar er
Trackback
RSS 2.0